საკონტროლო ტესტები ინფორმატიკაში























1. რომელ სიდიდის საზომია ბაიტი, მეგაბაიტი, გიგაბაიტი?
1) დროის საზომი ერთეული;
2) ინფორმაციის საზომი ერთეული;
3) მასის საზომი ერთეული;
4) სიგრძის საზომი ერთეული.

2. ფაილის გაფართოება მიგვითითებს:
1) ინფორმაციის მოცულობას ფაილში;
2) ფაილის შექმნის თარიღზე;
3) ფაილში მოთავსებულ მასალის ტიპზე;
4) ფაილის ზომაზე.
3. ინფორმაციის წარდგენას ნულების და ერთიანების მიმდევრობით უწოდებთ:
1) ციფრულ კოდირებას;
 2) ორობით კოდირებას;
 3) ინფორმაციის დაცვას
4. გადაიყვანეთ რიცხვი 43  ორობით სისტემაში:
1) 101110
2) 100011
3) 111000
4) 101011



https://mix.office.com/watch/eob7c7a3yc7j

http://myblaze.ru/oblachnyie-tehnologii-chto-takoe-oblako-v-internete/


ისტ 6 კლასი











პრეზენტაციები.













წყარო:http://bloggermadona.wordpress.com/category/%E1%83%A2%E1%83%94%E1%83%A1%E1%83%A2%E1%83%94%E1%83%91%E1%83%98/


1
მასწავლებლის სახელიგვარისაკონტაქტო ინფორმაცია

2
სასწავლო საგნის დასახელება
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
3
სწავლების კლასი
VI
4
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა საათების რაოდენობა
65  სთ.
სემესტრი- 26 სთ
II სემესტრი-39 სთ
5
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
სასწავლო პროცესში ისტის სასწავლო კურსი მოიცავს შემდეგ ასპექტებს:
§  საგანთა შორის კავშირების ხელშეწყობა
§  სასწავლო გარემოს გამრავალფეროვნება და მოსწავლეებში მოტივაციის დონის ამაღლება
§  ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული  პრაქტიკული უნარჩვევების განვითარება.

6
სასწავლო საგნის სტატუსი მოცემულ კლასში
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული  ისტ-როგორც დამოუკიდებელი საგანი
7
სასწავლო საგნის მიზანი
1) კომპიუტერული საბაზისო ცოდნის ფორმირება2) ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების შესწავლა3) ოპერაციული სისტემების ათვისება4) სხვადასხვა  გამოყენებითი  პროგრამების  შესწავლა.
8
ძირითადი თემები
8.1. ტექსტური რედაქტორი Word 20078.2. პროგრამა Power Point8.3. ტექსტური რედაქტორი Word 20078.4. ინტერნეტი და HTML ენა8.5. ელექტრონული ცხრილები Excel  2007
9
სასწავლო საგნის ამოცანები
§  Ø ინფორმაციისა და ინფორმაციული პროცესების შესახებ  ცოდნის მიღება
§  Ø ინფორმაციასთან კომპიუტერისა და სხვა  ისტის საშუალებების გამოყენებით მუშაობის უნარჩვევების ფლობა
§  Ø შემეცნებითიინტელექტუალური და ინოვაციური უნარების  განვითარება
§  Ø ინფორმაციის შერჩევამოძიებული ინფორმაციის  მიმართ პასუხისმგებლობის გაცნობიერებამისი გავრცელებისას სამართლებრივი და ეთიკური ასპექტების გავალისწინებით
§  ისტის გამოყენების უნარჩვევების გამომუშავება ყოველდღიურ საქმიანობაშისასწავლო პროცესშიინდივიდუალური და კოლექტიური პროექტების განხორციელებისას
10
სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები
ის ტექნ.V. 1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდგამოყენება. ის ტექნ. V.2.   მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისასიცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.ისტექნ.V.3.  მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. 
ის ტექნ.V.4. მოსწავლეს შეუძლია ციფრული საშუალებების ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V.5.  მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის პროცესში.
ისტექნ.V.6.მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

11
კურსის ორგანიზაცია

დაწყებითი
საფეხური
კლას

6
საგნის სწავლების ფორმა
ცალკე საგანი

11.1. საკლასო მენეჯმენტის ხერხები
საკლასოინდივიდუალურიჯგუფურიწყვილური
11.2. მეცადინეობის ფორმები
ლექცია, პრაქტიკული მუშაობა, საძიებო პროექტები.
11.3. სწავლების მეთოდები
სოკრატულიდიდაქტიკურითანამშრომლობითიკეთებით სწავლება, კონსტრუქტივიზმი.
12
სასწავლო კურსის შეფასება
§   საშინაო  დავალება
§   საკლასო  დავალება
§   შემაჯამებელი დავალება

13
შეფასების ტიპები
განმავითარებელიგანმსაზღვრელიშემაჯამებელი განმავითარებელიშემაჯამებელი განმსაზღვრელი.
13
რესურსები
კლასში ისტ– ის სწავლება მიმდინარეობს სახელმძღვანელოთი – ,,ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები“– 6 კლავტორინინო ჯამასპიშვილიგამომცემლობა.,,დიოგენედამხმარე  სახელმძღვანელოები:
§   გოჯიაშვილი – საინფორმაციო ტექნოლოგიების საფუძვლები;
§  პრეზენტაციები;
§   პლაკატები;
§    კომპიუტერული პროგრამები;
§   თამაშის ტიპის კომპიუტერული პროგრამებირომელთა დანიშნულებაა მოსწავლის მიერ ახალი შინაარსის ათვისება ან/და შესაბამისი უნარების განვითარება სათამაშო გარემოში
§  პროგრამებირომელთა დანიშნულებაა მოსწავლის მიერ საკუთარი ცოდნის შეფასება
§   სახელმძღვანელოებზე თანდართული ელექტრონული რესურსებიამ სახის მასალის ძირითადი დანიშნულებაა კონკრეტულ სახელმძღვანელოში არსებული მასალის გააზრებისა და ათვისებისათვის  ხელშეწყობაიგი შეიძლება იყოს ინტერაქტიული დავალებებირომლებიც დაკავშირებულია მიმდინარე თემატიკასთანთვალსაჩინოებები და სიმულაციები.
§   კომპიუტერული პროგრამებირომელთა დანიშნულებაა მოსწავლისათვის ძირითადი ისტ-თან დაკავშირებული კომპეტენციების ჩამოყალიბებამაგალითადკლავიატურის გამოყენებაში სავარჯიშო პროგრამებისახატავი პროგრამებითაგვის გამო­ყენებაში სავარჯიშო პროგრამები.

14
მისაღწევი შედეგები და კომპეტენციები მიმართულებების მიხედვით
ისტ რესურსების შექმნა
კვლევა და კომუნიკაცია
ისტექნ. VI.1.   მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა სახისციფრული საშუალების შერჩევადა გამოყენება ციფრულიმასალის შექმნისას.ის ტექნ. VI.2. მოსწავლეს შეუძლიაისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. VI.3.   მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა სახისციფრული საშუალების შერჩევადა გამოყენება ინფორმაციისმოძიებისას და კვლევისპროცესში.ის ტექნ. VI.4. მოსწავლეს შეუძლიასხვადასხვა სახისციფრული საშუალების შერჩევადა გამოყენება კომუნიკაციისა  და     თანამშრომლობისათვის.

15
სამუშაო დისციპლინა:15.1.გაცდენების დასაშვები რაოდენობა
20%
15.2. აღდგენები:
გაცდენილი შემაჯამებელი დავალების აღდგენა ხდება სკოლის შინაგანაწესით დადგენილ ვადაში
15.3. წახალისების ფორმები
კომენტარიდაჯილდოვებადასაჩუქრება
16
თვითშეფასება
ყოველი კვირის ბოლოს

Комментариев нет:

Отправить комментарий